Próximos eventos
No current events.
Comunicado Dirección General de Deportes GVA 15/06/2020 |
![]() |
![]() |
![]() |
Escrito por Gestor |
Lunes, 15 de Junio de 2020 22:00 |
Comunicado Dirección General de Deportes GVA 15/06/2020Hola a tod@s,
Después de diversas conversaciones llevadas a cabo durante estos meses entre la Federación de Espeleología de la Comunidad Valenciana y los órganos competentes para con las medidas de Estado de Alarma, os remitimos la respuesta desde la Dirección General de Deportes de la GVA.
“… Benvolgut President: Dissabte passat es va publicar al DOGV el Decret 8/2020, de 13 de juny, del President de la Generalitat, de regulació i flexibilització de determinades restriccions, en l’àmbit de la Comunitat Valenciana, establides durant la declaració de l’estat d’alarma, en aplicació de la Fase 3 del Pla de transició cap a una nova normalitat: http://www.dogv.gva.es/datos/2020/06/13/pdf/2020_4499.pdf amb la correcció, publicada hui: http://www.dogv.gva.es/datos/2020/06/15/pdf/2020_4506.pdf
L’article 33 del Decret permet, durant la Fase 3, la pràctica d’activitat física individual sense contacte físic, i de les modalitats esportives practicades per parelles. L’activitat física es podrà realitzar en grups de fins a 30 persones, respectant les mesures de seguretat i higiene establides per les autoritats sanitàries, especialment la distància mínima de seguretat, la higiene de mans i l’etiqueta respiratòria. En el mateix sentit, es fa referència expressa a les activitats en la natura, en l’article 39.1. Entenem així que, amb caràcter general, es poden practicar (respectant les mesures de seguretat i higiene), les modalitats esportives de la vostra Federació, sense perjudici de les limitacions, que en base a les seues competències i per motius de seguretat o altres, puguen establir els Ajuntaments, en els espais concrets on es realitze l’activitat. En aquest sentit, el més prudent, seria informar-se en l’Ajuntament corresponent si han prohibit expressament la realització d’alguna activitat. Però el Decret 8/2020, de 13 de juny, no estableix cap prohibició genèrica. Esperant que aquesta informació siga de la teua utilitat, rep les meues salutacions cordials.
Josep Miquel Moya Torres Director General d’Esport
Av. de Campanar, 32 – 46015 – VALÈNCIA
..." |